Det jobbigaste med tidsmaskiner och tidsresor är grammatiken

Tiden går så otroligt fort. Så fort så man knappt hinner se bakåt och reflektera. Så fort så man nästan glömmer allt det som var negativt. Men inte tillräkligt fort så man någonsin kommer att glömma det bra! Nu över ett år sen jag skrev ett inlägg sist har mycket förändrats, mycket! Allting föll på plats på något vis. Falun är detsamma, kommer alltid att vara. Förändringen sitter i mig, min inställning till livet och omgivningen. Har fått nya perspektiv, ser saker klarare. Vem jag är och vad jag vill med mitt liv. Jag har lärt känna dom underbaraste människorna som alltid kommer att betyda allt för mig. Tänk att en liten spark i rätt riktning kan ha så stor och positiv inverkan på ens livsinställning och självbild. Kommer alltid vara er evigt tacksam. Vänner som ni växer inte på träd!


Gn'othi sevt'on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0