Jag fann svaren i två skyltdockor

Ja, det är sant. Tack vare en person jag tycker väldigt mycket om och två skyltdockor så kom jag till insikten, nu räcker det! Vad går jag och väntar på? Jag kom fram till att mitt liv behöver en radikal förändring. Och den är påväg att ske. Jag börjar må lite bättre för var dag som går. Trots att jag är väldigt tankspridd och har många bekymmer så är jag ändå glad. Jag tror den här våren som väntar kommer bli tuff men ändå helt underbar.

Välkommen till mitt förnyade och förbättrade liv.
Be there or be square!

Jag är för övrigt pank. Tomt, borta, finito
Säger som den handikappade killen på Våxtorpsskolan när han förstörde lärarens glasögon med flit, "Inga pengar"

Ikväll är det dags för nyöppning på Club Etage. Vet ännu inte hur det ser ut där efter totalrenoveringen. Jag är grymt spänd och förväntansfull. Det ska bli skoj att jobba!

Kommentarer
Postat av: maria

Kul med blogg Karin! Då kan vi sitta i varsinn ända av stan och läsa om varandras grubbel.. Sällskapssjuka drabbar mig varje dag, varje natt, mest hela tiden. Fick tillbaka min omtenta i Vetenskaps teori, kuggade den igen. Himla skit!

2008-01-11 @ 14:52:56
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0