"Förlåt att jag satt på ditt huvud"

Karin Ålund, mest framförhållning i hela världen.. NOT! Jag ska flytta imorgon och har inte packat ens hälften av min lägenhet. Helt plötsligt finner man sig tiden man inte hade tidigare till att göra onödiga saker såsom att rensa på datorn och sitta på facebook i flera timmar. Detta är ett litet urval av det ingenting jag gjort när jag borde packa. Men jag försöker ta det piano, har hela natten på mig.

Charlotte Forström, en människa fylld av energi och gläjde. Vi har väldigt roligt tillsammans och är lika spontana och knäppa. Detta rödhåriga yrväder lyckades med den snygga bravuren att sitta på mitt huvud i över en minut utan att förstå det på Harrys dansgolv. Glada i hågen bägge två givetvis. Om jag någon gång kännt mig som en död sill så var det då. Denna händelse efterföljdes av ett något ångestfyllt och ursäktande sms med texten "Förlåt att jag satt på ditt huvud"

Charlotte, tack för bulan i huvudet och tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0