7 minuters sinnesfrid

Det är precis så Tori Amos låt "Mother" får mig att känna. Total sinnesfrid.  Det är inte mycket som får mig att känna så nuförtiden.  Jag är nyss hemkommen  från tidernas snöbollskrig. Jag och Charlotte gick lös på den orörda snön på torget.  Vi gjorde snöänglar och mulade varandra tills vi var genomblöta och blåfrusna. Det var glädje, även om det var kall sådan. Nu sitter jag här med min te och tinar. Jag tänker och tänker, funderar och funderar. På vad vet jag egentligen inte.. det bara snurrar i mitt huvud.

Jag behöver mer snöbollskrig i min vardag.

Kommentarer
Postat av: maria

Hur är det med dig Karin? Saknar uppdateringar i din blogg.. :)

2008-02-07 @ 19:35:41
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0